tisdag

No more flip flops

De blir inte så mycke bloggande så här på semestern märker jag, har fullt upp med annat..har solat lite idag. va fyllechaffis till strand i söndags. de va helt ok att va nykter, förutom på dansgolvet. de gick bra i säkert en halvtimma, tills vi skulle in i den värsta smeten mitt på dansgolvet & folk trycker & puttar på en.. fy så obehagligt de är - jag får riktig jävla panik i såna situationer för jag blir så instängd & sen är de första bästa väg ut som gäller innan de svartnar för ögonen! huuu, de är fruktansvärt! jag fick äran att köra världens snyggaste BMW dit - tillhörande världens snyggaste kille.. haha. ooh, gillar jag den bilen eller vad?!

Den slår ju visserligen inte Nisse, som idag så mjukt & fint rullat in hästarna till ATG igen för att plocka bort plasttofflorna på Cornelius.. VILKEN skillnad att dra me diesel-jeep. oh my god. men de va riktigt svårt att lasta dom idag.. men de gick till slut, även att jag blev tvungen att med all min kraft putta fölungen upp för rampen. caprice hade ju inte heller vaknat på sin bästa sida direkt så man kan ju inte säga att hon va till nån hjälp.. men väl därinne va dom som två små änglar & bebis blev sitt vanliga mammiga jag & sökte skydd hos mej när han blev osäker. dom är helt underbara mina små hästar. nu väntar jag ivrigt (not) på räkningen för de båda besöken. blä.

Ikväll blir de middag i stan med hemligt sällskap.. ;) hehe, nyfikna?

---

I have noticed that there is not much time for blogs during my vacation, Im busy with other stuff..  today Ive been out in the sun, tanning a little bit. and sunday night I was driving some friends up to a club in Borgholm on Öland. it was fine being sober in there, except on the dancefloor. I was ok for almost half an hour, until they dragged me into the very middle of the dancefloor where people push you from every direction.. so I freaked - I totally panic in situations like that, I get really claustrofobic and have to get out quickly before it turns black before my eyes..! uh, I hate it. anyway, I had the great honour of driving the world´s hottest BMW - belonging to the world´s hottest guy! haha.. man, do I like that car or what?!

It doesnt beat Nisse though, which so smoothly rolled my two horses into the veterinary clinic today to take Cornelius´s plastic shoes off. what a difference it is to drive a diesel jeep! love it. it was difficult to load them today, Caprice was not in her best mood and wasnt really much of a help, but at last, they got in, even if I had to push the foal inside with the strength of my two arms. oh my gooood he´s heavy! but once we got inside the clinic they were back to being the two little angles that I know of. now I cant wait for the bill for the two visits to come. (or?) paying sucks.

Tonight Im invited for dinner with secret company.. curious? ;)

1 kommentar:

  1. Trodde att DU äntligen skulle sluta med dina flip flop ir va dom nu heter.Men det va ju fölis...

    SvaraRadera