Om ändå sjukvården vore lika bra som hästklinikerna på att fixa snabba tider... de är ju semestertider på ATG me..men likväl har dom tider samma dag som man ringer.. I LIKE IT!
Nu står Prissan & Cornelius lastade på transporten, redo att åka sin första tur i transport ihop.. tack vare grannarna så fick vi på bebis relativt smidigt.. nu får dom stå där & vänta en stund, måste få i mej en bit mat.. ville ju ha dom lastade så jag inte blir sen.. men de gick nästan lite för fort ;)
Supergulliga Fia kommer in & möter mej på ATG & hjälper mej & lasta när vi ska åka hem.. tack!!
Jag bloggar senare, när jag kommer hem.. men han är inte sjuk, fölis, nej nej..ni behöver inte bli oroliga :)
---
If only healthcare was as fast as veterinarians to give immediate help when you call.. it´s vacation weeks at the veterinary station as well, but they can still give you an oppointment the same day you call.. I LIKE!
Caprice and Cornelius are now standing, safe and sound, on the horsetrailer, ready to go on their first trip together.. thanks to my neighboors we got Cornelius on it pretty smooth.. now they have to stand there and wait while I get myself something to eat.. I just wanted them to be loaded and ready for take-off, but it was almost too fast ;)
I´ll blog again later, when I get home.. but dont worry, they´re not sick, that´s not why we´re going.. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar